Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Σάββατο, Αυγούστου 12, 2017

ΠΡΕΒΕΖΑ: Καταγγελία - 54579 προσοχή απάτη. Αν λάβετε μήνυμα από αυτό τον αριθμό ΣΑΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ


Η ηλεκτρονική απάτη στις δόξες της. Λαμβάνετε ένα μήνυμα από έναν πενταψήφιο αριθμό. Λογικό είναι να σκεφτείτε ότι αφορά κάποια διαφημιστική προώθησα και αδιαφορείτε.


Πως μπορώ να μπλέξω λέτε, αφού ποτέ δεν ενεγράφην σε καμία συνδρομητική υπηρεσία. Λάθος, κοινώς την πατήσατε.

Περιηγούμενος στο διαδίκτυο, τη στιγμή που πατάτε όχι σε κάποιο αναδυόμενο παράθυρο που φορτώνει κούκις, εν αγνοία σας, δηλώνετε ότι επιθυμείτε να εγγραφείτε συνδρομητής. Στη συνέχεια σας έρχονται μηνύματα με υπερβολικές χρεώσεις. Όταν αποφασίσετε να το ελέγξετε, είναι ήδη αργά. 

Στο PrevezaBest κοινοποιήθηκε η εξής καταγγελία για τον τηλεφωνικό αριθμό 54579.

" Είμαι συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας Wind. Από τις 2/6/2017 έλαβα μήνυμα από τον αριθμό 54579 μήνυμα ότι ήμουν συνδρομητής σε κάτι προφανώς ακατάλυπτο. Δεν με ενημέρωνε ότι εγγράφηκα με κάποιο τρόπο, αλλά ότι ήμουν ήδη μέλος. Το μήνυμα είχε ως εξής: "ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ CLICKSAINTS! ΔΩΣΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ. ΜΠΕΣ ΣΤΟ:" Φυσικά ουδέποτε άνοιξα το μήνυμα, πάτησα κλίκ, απάντησα, επικοινώνησα ή έκανα εφαρμογή του μηνύματος αυτού και όλων των επομένων που άρχισα να λαμβάνω συχνά ανά τριάδες. Ο επόμενος λογαριασμός μου ήρθε φουσκωμένος (100 αντί 40 Ε που έρχονταν συνήθως). Θεώρησα ότι οφείλονταν σε κάποιο ταξίδι μου στο εξωτερικό. Χθες ενημερώθηκα τυχαία, ότι τα μηνύματα από πενταψήφιους αριθμούς έχουν χρέωση. Επικοινώνησα με τον πάροχό μου, ο οποίος μου επιβεβαίωσε τις χρεώσεις και μου χορήγησε ένα τηλ αριθμό Αθηνών 210 3009942 που ανήκε στην εταιρία που μου έστελνε τα μηνύματα για να επικοινωνήσω. Κάλεσα και απάντησε κάποια κυρία που μου επιβεβαίωσε ότι είμαι συνδρομητής. Ρώτησα πως κατέστην συνδρομητής, ερεύνησε για λίγα δευτερόλεπτα και μου απάντησε μέσω σάιτ ενηλίκων στο οποίο δήθεν !!! Απάντησα ότι αυτό δεν συνέβη ποτέ και ζήτησα να μου αποσταλεί η αίτηση εγγραφής μου. Μου απάντησε ότι πρέπει να στείλω εμαίλ και της είπα ότι αρνούμαι να μου υπαγορεύσουν διαδικασία επικοινωνίας με αγνώστους, αντίθετα απαίτησα, ότι εφόσον "είδε" ότι αφορούσε η δήθεν αίτησή μου σάιτ ενηλίκων, να μου πει σε ποιό. Από τη στιγμή εκείνη, άρχισε η κα να υποτιμά την νοημοσύνη μου και να με κοροϊδεύει. Εγώ ρωτούσα πως ενεγράφην και η ίδια μου περιέγραφε τη γενική διαδικασία εγγραφής, άλλα αντί άλλων δηλαδή. Τέλος μου είπε ότι προφανώς η αίτησή μου έγινε μέσω αναδυομένου παραθύρου σε κάποιο σάιτ. 

Ουδέποτε καταχώρησα οποιοδήποτε αίτημα, σε οποιοδήποτε σάιτ, πολύ περισσότερο σε σάιτ ενηλίκων, για υπηρεσίες που δεν ξέρω καν τι αφορούν. Άρα Ουδέποτε ενημερώθηκα (αφού ούτε καν ξέρω πως ενεγράφην), ούτε για χρεώσεις ούτε για υπηρεσίες, ούτε για τρόπο καταγγελίας της δήθεν συμβάσεως, ούτε για τίποτε. 

Ενημέρωσα την συγκεκριμένη κυρία ότι έχει περιθώριο δύο ημερών για να προβεί στην αφαίρεση των χρεώσεων και στην αποστολή της αιτήσεως εγγραφής μου, στα στοιχεία μου αφενός ήταν γνωστά αφού δεν καλούσα με απόκρυψη, αφετέρου επαναβεβαίωσα. Επέμενε να αποστείλω μαίλ και να συνάψω επικοινωνία μαζί τους. 

Ξανακάλεσα και απάντησε και πάλι το ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο, αμέσως παραπέμπει όσους το επιθυμούν σε διαδικασία διαγραφής τους από συνδρομητές. Πράγμα που φυσικά έκανα πλην όμως παρατήρησα το εξής; Η κομπίνα, διότι πρόκειται για κομπίνα, φέρει κάθε επίφαση νομιμότητας. Η διαγραφή είναι απλούστατη. Για ποιό λόγο όμως, να είναι τόσο απλή η διαγραφή; Γιατί η πρώτη επαφή που έχεις με την εταιρία να σε ενημερώνει όχι για το τι εταιρία είναι και τι προσφέρει αλλά για το πως θα διαγραφείς; Απλούστατα. Γνωρίζοντας ότι έχουν χρεώσει τους αμέριμνους καταναλωτές, οι τελευταίοι, όταν διαπιστώσουν τι συνέβη και εφόσον η χρέωση και η ήδη ζημία τους είναι μικρότερη από τα έξοδα δικαστικής διεκδίκησης, σου προτείνει τη λύση να διαγραφείς, και ότι έπαθες έπαθες. Για εμένα λοιπόν που επέδειξα τέτοια αφέλεια, , η ζημιά μου είναι ήδη γύρω στα 160 Ε. 

Επίσης προκειμένου να αποτραπεί ο καταναλωτής να κινηθεί εναντίον του και προκειμένου να εκφοβισθεί ευρισκόμενος μπροστά σε ενδεχόμενο διαπόμπευσης, τον ενημερώνουν ότι η εγγραφή έγινε μέσω σάιτ ενηλίκων!!! Εάν έχετε πέσει και εσείς θύματα τέτοιας συμπεριφοράς επικοινωνήστε με τον πάροχό σας και αμφισβητείστε την οφειλή και στη συνέχεια απευθυνθείτε στην επιτροπή καταναλωτή www.1520.gov.gr. Είναι πολύ απλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου