Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2017

Η Κορυφαία διάκριση για τον Βαγγέλη Γιωτόπουλο


Κορυφαία διάκριση για τον Βαγγέλη Γιωτόπουλο !!!

Στο μήνυμα μου ο διακεκριμένος φωτογράφος αναφέρει τα εξής:

"Η κορυφαία διάκριση μόλις ήρθε... Πήρα το μεγαλύτερο τίτλο που υπάρχει στην παγκόσμια φωτογραφία (Fellowship) και είμαι ο μοναδικός Έλληνας που τον κατέχει από σήμερα... Ευχαριστώ τον μέντορά μου Dennis Orchard, την οικογένειά μου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, και την προσωπική μου καθηγήτρια και μεταφράστρια Ελένη...Τέλος να ευχαριστήσω θερμά την εταιρεία Prolab και ιδιαίτερα τον Τζιμη Αυγερινό για τις υπέροχες εκτυπώσεις...'




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου