Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2014

ΠΡΕΒΕΖΑ: Χρύσανθος Κυριαζής: «Θα ιδρώσουν πολύ οι ομάδες που θα μας έχουν απέναντι»


Με αφορμή την κυριακάτικη πρεμιέρα του Β' Ομίλου της Α2 Εθνικής Κατηγορίας βόλεϊ γυναικών, στην οποία ο ΓΣ Φιλαθλητικός αντιμετωπίζει εντός έδρας την Γ.Σ.Ένωση Ελασσόνας, ο προπονητής του πρεβεζάνικου συλλόγου δήλωσε:


«Συμμετέχουμε σε ένα πρωτάθλημα που θα έχει μεγάλη διάρκεια, πρωτόγνωρη για τα κορίτσια. Δουλεύουμε συστηματικά για να παίζουμε σε άλλους ρυθμούς, που δεν έχει παίξει η ομάδα ποτέ στο παρελθόν. Είναι η αρχή, θα έχει σκαμπανεβάσματα και ανατροπές το πρωτάθλημα και αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε διάρκεια, ξεκινώντας από την Κυριακή, απέναντι σε μία ομάδα που έχει τους ίδιους στόχους με εμάς. Θα ιδρώσουν πολύ οι ομάδες που θα μας έχουν απέναντι.

Η έδρα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και ο κόσμος που θα έρθει στο ΔΑΚ Πρέβεζας, θα καθορίσει και την αγωνιστική συμπεριφορά των κοριτσιών. Τα κορίτσια θα παλέψουν και θα τα δώσουν όλα. Θέλουμε τους φιλάθλους της Πρέβεζας δίπλα μας».

Πρέβεζα η πόλη μου,
Βόλεϊ το άθλημά μου,

Φιλαθλητικός η ομάδα μου!

Νέο μέλος στην οικογένεια του Φιλαθλητικού Πρέβεζας

Πενταμελής έγινε η οικογένεια του Χρύσανθου Κυριαζή. Η σύζυγος του προπονητή του ΓΣ Φιλαθλητικού Πρέβεζας, Χρυσάνθη, έφερε στον κόσμο στις 7 Οκτωβρίου ένα υγιέστατο αγοράκι. Το όνομα αυτού Κωνσταντίνος.

Αναφορικά με το βόλεϊ ελπίζουμε να φτάσει στο επίπεδο του πατέρα του και να τον ξεπεράσει!
Η αθλητική οικογένεια του Φιλαθλητικού εύχεται στον Χρύσανθο, να του ζήσει το νέο μέλος της οικογένειάς του.

Πρέβεζα η πόλη μου,
Βόλεϊ το άθλημά μου,
Φιλαθλητικός η ομάδα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου