Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη, Ιουλίου 30, 2014

Χρύσανθος Κυριαζής "Πρέβεζα η πόλη μου, Βόλεϊ το άθλημά μου,Φιλαθλητικός η ομάδα μου!"

Χρύσανθος Κυριαζής: «Πιστεύω ότι οι κοπέλες με τον επαγγελματισμό και το πάθος που έδειξαν πέρυσι, φέτος θα έχουν ένα επιπλέον κίνητρο» 


Ο προπονητής του Φιλαθλητικού Πρέβεζας, Χρύσανθος Κυριαζής, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στην κλήρωση της Α2 Γυναικών του βόλεϊ (οι ομάδες στον ίδιο όμιλο: Πορφύρας, Πετρούπολη, ΓΣ Χαλανδρίου, Θρίαμβος, Ίωνες, Ακρίτας Καλαμάτας, Μεσσηνιακός, Απόλλων Πατρών, Ελασσόνα, ΕΑΛ, Φιλαθλητικός Λαρισαϊκός) και το βαθμό δυσκολίας που θα έχουν οι αγώνες για την ομάδα του.


Αναλυτικά ο κ. Κυριαζής δήλωσε:
Για την κλήρωση: «Δε μπορούμε να κάνουμε σχόλια θετικά ή αρνητικά. Θεωρητικά όλες οι ομάδες είναι ανώτερες από εμάς. Μένει όμως να δούμε πόσο καλές θα είναι και μέσα στο γήπεδο. Είναι πέντε ομάδες από την Αθήνα, τρεις από τη Λάρισα, δύο από την Καλαμάτα και μία από την Πάτρα.Θεωρητικά είναι ανώτερες ομάδες και σε έμψυχο υλικό και σε εμπειρία. Δεν έχει το πρωτάθλημα αυτό σχέση με ό,τι είχαμε αντιμετωπίσει πέρυσι. Οι ομάδες από την Αθήνα έχουν και το περιθώριο να παίρνουν μεταγραφές, λόγω κοντινών αποστάσεων. Μπορούν να αλλάζουν παίκτριες και λογικά έχουν ένα προβάδισμα. Οι ομάδες από τη Λάρισα έχουν πάλι μία παράδοση σε υψηλές κατηγορίες.Είχαμε πει από την αρχή ότι η δική μας η ομάδα δεν έχει δυνατότητες να κάνει μεταγραφές, γιατί είναι δύσκολο να έρθει μία παίκτρια από την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη στην Πρέβεζα.Δεν είμαστε και το κέντρο του βόλεϊ, όπως είναι ο Έβρος, οπότε είναι πολύ δύσκολο για εμάς να κάνουμε κάποιες μεταγραφές. Δεν ήταν άλλωστε και δικός μου σκοπός αυτός. Η φιλοσοφία μου είναι τα κορίτσια που ανέβασαν την ομάδα να παίξουν και του χρόνου, με όποιες αλλαγές λόγω σπουδών θα έχουμε. Αν έρθει κάποια φοιτήτρια που θα είναι εδώ στην πόλη μας, καλό θα είναι αυτό. Θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο και καλύτερα για να φτιάξουμε μια ανταγωνιστική ομάδα, να παλέψουμε, γιατί ο στόχος είναι η παραμονή. Ξεκάθαρα. Αν μπορέσουμε να το κάνουμε θα είναι μεγάλη επιτυχία. Αν πάλι όχι ξεκινάμε από το σκεπτικό, ότι το επίπεδο είναι διαφορετικό. Θέλουμε πολύ καλύτερη δουλειά και υλικό για να σταθούμε σε αυτή την κατηγορία, αλλά πιστεύω ότι οι κοπέλες με τον επαγγελματισμό και το πάθος που έδειξαν πέρυσι, φέτος θα έχουν ένα επιπλέον κίνητρο, γιατί θα είναι καλύτερες οι ομάδες και θα δώσουν περισσότερα. Είμαι αισιόδοξος ότι αν δουλέψουμε έτσι όπως πρέπει να δουλέψουμε, θα έχουμε αποτελέσματα».
Για τους φιλάθλους της Πρέβεζας: «Όσο περισσότερος κόσμος έρθει στο ΔΑΚ Πρέβεζας, τόσο καλύτερα θα είναι για εμάς. Έχω παίξει σε ''καυτές'' έδρες. Είναι σίγουρο ότι τα κορίτσια θα επηρεαστούν θετικά. Θα προσπαθήσουμε να φωνάξουμε τον κόσμο να έρθει κοντά μας και είμαι σίγουρος ότι αν δουν την προσπάθεια των κοριτσιών αγώνα με τον αγώνα θα είναι και περισσότεροι».

Πρέβεζα η πόλη μου, Βόλεϊ το άθλημά μου,Φιλαθλητικός η ομάδα μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου